Vakgroep Marketing

Vakgroep Marketing

Type: vakgroep
Andere namen: afkorting: EB07
naamsverandering: Seminarie voor Marketing (1969-1992)
Periode: 1969/1970-01/10/2018
Geschiedenis: Op 18/05/2018 gaat het Bestuurscollege akkoord met een reorganisatie binnen de faculteit Economie en Bedrijfskunde. De vakgroep Marketing wordt op 01/10/2018 ontbonden en eengemaakt met de vakgroep Innovatie, Ondernemerschap en Dienstenmanagement en de vakgroep Personeels- en Organisatiemanagement tot de vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie.
Directeur-diensthoofd: Van Acker, Joseph (1969-1992)
De Rijcke, Jacques (1983-1992)
Vakgroepvoorzitter: Van Acker, Joseph (1992-1995)
De Rijcke, Jacques (1995-1999)
Van Kenhove, Patrick (1999-2016)
Vermeir, Iris (2016-2018)
Actoren:onderdeel van: Faculteit Economie en Bedrijfskunde (1969-2018)
samengevoegd met: Vakgroep Innovatie, Ondernemerschap en Dienstenmanagement (1/10/2018)
samengevoegd met: Vakgroep Personeels- en Organisatiemanagement (1/10/2018)
voorganger van: Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (1/10/2018)
Bronnen: Archief Universiteit Gent, Notulen Bestuurscollege, 30/09/1992.
Archief Universiteit Gent, Notulen Bestuurscollege, 10/04/2014.
Archief Universiteit Gent, Notulen Bestuurscollege, 30/09/2016.
Archief Universiteit Gent, Notulen Bestuurscollege, 18/05/2018.
Algemene Inlichtingen en Administratief Jaarboek Rijksuniversiteit Gent 1969/1970, 1969.
Rijksuniversiteit te Gent. Algemene inlichtingen en administratief jaarboek 1983/1984, 1983.
Administratieve Inlichtingen Academiejaar 1992-1993, 1992.
Citeren: Archief Universiteit Gent, Vakgroep Marketing, AU1332